Usch

Klickade runt på olika bloggar, och hittade en blogg för några veckor sedan , och hennes dotter dog i plötslig spädbarnsdöd, 10 veckor gammal!
Och på hennes blogg var det en tjej som hade kommenterat, och hennes dotter dog i magen, och hon fick föda som vanligt, men bebisen var ju död när hon kom ut!
 
Asså , det finns inga ord, HUR klarar man något sådant?
Bara tanken på att förlora Ellie gör mig så ledsen , jag vet inte vad jag skulle göra!
Vet inte vad som är mest hemskt, att förlora sin dotter efter 10 veckor , när man lärt känna sitt barn , och haft fina stunder, eller att behöva föda ett dött barn , och inte alls få ta hem den och lära känna den?
 
Jag är så tacksam över Ellie, och det här med att ta vara på tiden , och njuta av nuet, blir mer och mer självklart!<3
 
Mimmi-Änglamamma till Lilly
Och
Lina-Mamma till Vincent och änglamamma till Emilia
 
Stor eloge till er, som tar er igenom det här , och jag beklagar VERKLIGEN sorgen!
Kram till er!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0