Godkväll

Här hemma sitter vi och spelar skylanders, eller ja conny spelar nu och jag och Ellie leker!
Hon vaknade efter 20 minuter, så vi får väll se när damen ska sova då :P
 
Eftermiddagen har spenderats inne, och en liten promenad ner till centrum då conny skulle klippa sig!
Efter det drog han till farsta och växlade pengar till Amsterdam resan imorgon , och köpte en flaska vin till mig och mamma som vi ska avnjuta på lördag när hon ska sova kvar här!
Jag kokade alla Ellies nappar och tillbehören till flaskorna, och fixade middagen som blev wok! Blev supersmarrigt, provade en ny wokkrydda som hette hot teriyaki!
Wokade fläskfile som vi hade i frysen , och wokgrönsaker!
 
La ut en annons på blocket idag med ett helt nytt Wii med spel, och nu ringde en asskum kille och han lät lite bakom flötet om man säger så , och han ville komma imorgon och köpa det, och då är jag ensam , så jag sa att jag inte var hemma då men att lördag klockan 18 gick bra, för då är ju min mamma här!
Så vi går ner till stationen och möter honom där, och byter spel-pengar!
Sen är det ju andra människor vid tåget också , så det blir nog bra!
Men han lät liksom som om han inte riktigt förstod vad jag sa, och hur man åkte hit, och lät typ chockad när jag sa att han skulle komma hit och hämta det, han tänkte att vi skulle mötas inne i stan typ, weird!
När man säljer/köper något på blocket, så åker väll man till den som säljer föremålet och hämtar det, Eller??
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0