Fullt upp hela dagen

Hej på er!!
Idag har det varit fullt ös här, efter frukosten så åkte vi till Farsta c och inhandlade presenter till min faster som fyllde 40 idag, det blev en flaska rött, en bodyspray från victorias secret, och ett coolt bonsaiträd!
 
Efter det så lämnade vi Jonathan hemma hos farmor och farfar, för att grabbarna bara bråkar med varandra hela tiden , så vi splittade på dom idag, skönt!
Sen åkte vi mot bromma och hem till min farbror och hans tjej , där vi firade min faster!
Det blev en jättegod västerbottenpaj som min farbror Mats fixat, skitgod verkligen , älskar paj!
En god sallad och lite rosevin till det och kvällen kunde ju inte bli bättre :)
 
Vi satt nere vid vattnet och det var jätteskönt ute, och barnen fick springa av sig lite, sen knallade vi upp till dom igen , och då blev det tårta, och Ellie tvärsomnade i min famn!
Vi åkte hemåt vid 8, och väl hemma igen så hoppade stora barnen i säng!
Ellie somnade vid 22.30 idag , pappa fick lägga henne idag , mina hjärtan! <3
Vi satte på filmen nyckeln till frihet, har aldrig sett den förut, men gud vad bra det var.. absolut en av mina topp 10 favvisar! Se den om ni inte sett den , ruskigt bra!!
 
Nu ska vi också krypa i sängen , så får vi se vad morgondagen erbjuder, hoppas på fint väder, då blir det bad! Annars får vi se! Det sköna med att vara ledig så här länge(för conny iaf) är ju att man inte har några måsten, och i vanliga fall har man ju bara lör-sön på sig att göra sånt man inte kan på jobbdagar! Skönt med semester!!
 
Nej , nu tackar jag för idag, och tack Mats & Anette för god mat och Grattis på födelsedagen Eva, snart kör vi en tjejkväll du jag och Ellie!
 
Kram så länge!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0