Första flytvästen

Det blev en liten tripp till Länna handelsplats, och där plöjde vi igenom alla butiker :)
Började på Jysk , och där köpte jag 2 st solcellslampor som sitter i blomlådorna ute på balkongen, får se hur dom gör sig där ute lite senare ikväll :)
Sen blev det Stadium och Inter sport, och där köpte vi 6 par strumpor till barnen, och jag hittade en vattenflaska på rean, 19:-..helt okej med andra ord ;) Perfekt så kan jag ha den i skötväskan , när jag är ute och går med Ellie i vagnen , är superdålig på att dricka vatten på dagarna , måste bli bättre på det så!! Fylla den med vatten och in i kylen , så är det alltid kallt vatten när jag ska ut och gå!!
 
Sen blev det rusta , och där blev det bara 1 schampo och 1 sån låda med drycker i plastpåse? kommer inte ihåg namnet, men perfekt när det är utflykter och till stranden!
Och sen blev det Media markt, och där blev det 2st 3pack med skylandersgubbar ;) haha!
Så nu har vi 14 st tror jag , och ungarna älskar det!
 
Och utanför citygross hade dom jordgubbar för 15:- asken , så jag köpte 2 st så ska vi äta dom imorgon :)
 
 
Väl hemma igen så fixade jag middag, falukorv med stekt potatis och ägg blev det , och sen tog jag undan några bitar potatis, och kokade dom tillsammans med lite fläskfilebitar från en matlåda och körde med stavmixern med lite smör till Ellie , och JÄKLAR vad hon gapade, haha! Hon tyckte det var väldigt gott, och käkade upp allt , och det var ganska mycket mat..KUL :)
Nu sover hon sen typ 20 minuter och hoppas det är för natten , eller så vaknar hon snart och vill komma upp :P
Jaha , där vaknade hon för att den där jääääävla K*K bilen låter som en jävla bomb när den startar, en gammal pickup just nu, dom har haft typ 5 olika bilar som låter lika högt på den platsen , idioter!!
På parkeringen neranför oss står dom , och ibland håller dom på mitt i natten och startar dom där jävla bilarna!
Jaja , nog med svordommar för idag :P Men jag blir så lack!
 
Idag kom Ellies flytväst på posten också , sjukt söt blev hon i den haha, så nu är hon alltid redo för båttur med morfar! :)
 
Nu ska vi se på en film , Blir nog The girl with the dragon tatoo!!
Hörs imorgon! :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0