Dalarna

Hej på er!! Igår efter frukost bestämde vi oss för att åka upp till connys mamma och pappa på landet, så vi tog bilen och köpte med oss lite kött att slänga på grillen, och körde ca 2.5 timme! Barnen badade lite fast det var lite kallt, och vi fixade mat och låg på en filt och mös! Jättemysigt! På fredag ska vi tillbaka jag Conny och Ellie, och sova kvar under helgen! Nu sitter jag nere på vårdcentralen och ska ta blodprov.. Som gravid fick jag ju en spruta mot rh immunisering, för att jag har negativ blodgrupp och Ellie positiv! Och sen fick jag samma spruta efter förlossningen, och nu ska dom ta blodprov för att se att det inte blivit någon immunisering! Jag hatar blodprov, blir alldeles yr, illamående och kallsvettig :P Nästan värre än att föda barn haha! För här får man ju inget för besväret haha! Ah nu är det min tur, wish me luck!!



Kommentarer
jennifer - mamma till e <3

men åh va fiin hon är!

2012-07-24 @ 23:14:54
URL: http://jennifermedj.blogg.se
jennifer - mamma till e <3

men åh va fiin hon är!

Svar: Tack :)!!
ANNA

2012-07-24 @ 23:15:25
URL: http://jennifermedj.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0