Chockad

Hm, Ellie sover fortfarande! Hon brukar ju alltid vakna efter ett tag och somna om typ nu! Skööönt!! Jag och Conny klickade hem lite kläder och så på både stayhard.se och Nelly.com! Jag hittade ett par jeans för ynka 119:- och 3 tshirts för 29:- st på stayhard, och på Nelly blev det massa snygga trosor för typ 25:- st och 2 bhar för 45:- och 50:-, och ett skitsnyggt linne! Älska rea!! Skönt nu när jag varken är gravid eller ammar, när jag kan börja ha vanliga underkläder igen och känna mig lite sexig istället för en vandrande bakugn eller kossa som alltid luktar mjölk/kräk haha! Nu ska jag krypa ner för dagen och sova! Hörs imorgon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0