3 år och 7 månader

Hej på er!
Sitter och kollar på På andra sidan häcken , vi tänkte åka och bada idag men det är ganska så molnigt här och blåser lite, så vi ska köra en hemmadag idag!
Tänkte ta ett varv med dammsugaren och sen torka golven , och småfixa lite!
Gå en promenad också med Ellie tänkte jag!
 
Idag är det 3 år och 7 månader sen jag och Conny blev ett par, det går fort när man har roligt! <3
Och den 10e augusti har vi varit förlovade i 2 år!
Och den 7e augusti fyller jag 23 år!
Det ända jag kommer på som jag önskar mig är:
Ett fint tårtfat
Berlocker till mitt Pandora armband
Pengar till att tatuera in Ellie
En Ipad(drömma går ju)
Presentkort på kläder(typ HM)

Ja , typ så!
 
Vad hittar ni på idag?


Kommentarer
Mammi

Några bra knivar kan ju vara något kanske?
Sitter och har tråkigt på jobbet, önskar att jag fick gå hem :-)

2012-07-10 @ 14:11:52
Anna-Ellies mamma

Ja knivar, eller en pappa som slipar mina som jag har :P

2012-07-10 @ 14:22:03
URL: http://livetmedkarleken.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0