11/7

Ja ni idag har vi inte gjort så speciellt mycket!
Vi har precis ätit middag , spagetti och köttfärssås, och till Ellie kokade jag potatis,majs,ärtor och lite köttfärs som jag mixade med lite smör och lite mjölk, det var också mums tyckte hon!
 
Tidigare idag så har vi bara slappat, tvättat, och hängt tvätt!
Var jättemolnigt här förut idag , och nu sprack det självklart upp så här på kvällen , typiskt!
Hoppas på bättre väder imorgon , då åker vi ev. med min pappa ut med båten och kanske badar!
Vi får se vad vädret säger, annars får vi hitta på något annat!
 
Kollade på The girl with the dragon tatoo igår, och nja, den var ju inte så jäkla bra tyckte jag, den svenska är sååå mycket bättre! Det brukar inte bli så bra när man gör en annan språkversion av en film som är bra, det är samma med filmen låt den rätta komma in, den engelska versionen är bra , men det svenska är bättre!
Kanske för att man sett den svenska före? Men men , ingen film jag skulle köpa iaf, och ingen film som jag känner att den där var jag bara tvungen att se!
Se den svenska om ni inte sett den , eller ja , alla 3 faktiskt, mycket bra ;)
 
Ikväll ska jag kolla på halv 8 hos mig tror jag, och Tinas sommarkök, få lite sommarrecept ideer!!
Mumsar säkert på en skål med jordgubbar och grädde till det, som igår , för fy tusan vad det är gott med jordgubbar!
Skulle kunna äta hur många skålar som helst!!
 
Nej , nu blir det lite småplock här hemma/bus med Elliefanten, och conny tar disken!
Sätter mig nog på balkongen en stund sen med en kopp te och njuter av luften :)
Puss så länge
 
 
Hittade föresten en sida som man kan designa sitt eget iphoneskal på , för 299:-, Ska beställa ett med ett kort på mitt lilla hjärta på när jag har pengar över! ;)
Caseapp hette sidan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0