Tisdag

Allt såg prima ut hos BVC med Ellie , hon växer så det knakar och går upp i vikt jättebra , och idag vägde hon 4645g,  nästa gång vi ska dit är om 2 veckor, då är det läkarkontroll också , samma som dom gör på BB innan man åker hem.. Kollar höfter, syn och lungor och hjärta och lite sånt!

Sen åkte vi till mitt jobb och hälsade på , sen kom Mia med sin LILLA Agnes efter ett tag, och gud vad hon var liten!
Ellie såg jättestor ut jämfört med henne och ändå är det bara 3 veckor emellan dom!

Nu kommer Conny hem när som helst så det blir nog en film och middag när han kommer , sen tänkte jag bada med Ellie, så himla mysigt och hon gillar att bada, iaf med mig.. ensam i baljan är inte lika mysigt! men det är ju klart att det är mysigare att bada med mamma, hon har ju legat i min mage i vatten så länge :)

ha en mysig kväll! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0