Söndagsmys

God kväll mina damer(och herrar om någon läser?)
Sitter i soffan just nu och myser med gnälli-Ellie haha, hon är lite smågrinig såhär på kvällskvisten och har varit några dagar i rad nu, vet inte vad som är tokigt!
Men jag köpte droppar på apoteket mot gaser i magen så får vi se om det blir bättre, om det är det som spökar!

Mats och Anette var förbi och hade hämtat upp min farmor också på vägen, och min lilla kusin Melker som blivit jättestor tyckte jag, han fyller ett år snart!
Ellie fick en jättesöt body och en klänning från pop av dom, jättefina, längtar tills hon kan ha dom! :) tack!!

Imorgon ska jag på återbesök på mödravårdcentralen , kolla så att jag har läkt ordentligt efter förlossningen och sen visa upp lilla Ellie som min barnmorska bara lyssnat och känt på i min mage, ska bli kul! :)

Nu somnade hon i min famn här, lillfia!
Jag fotade henne tidigare idag när hon sov, och hon gör alltid så roliga poser med sina händer när hon sover, så det gäller att vara snabb med kameran och fota ;)

Nu ska jag duscha och smörja in mig med bästa body butter, brazil nut från body shop, den finns bara när dom har rea så det gäller att passa på då! Den luktar underbart!
Sen blir det en kopp te och sen sängen!

Natti natt! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0