Sista dagen!

Idag var sista dagen för Conny hemma , så imorgon blir det bara jag och lillan hemma då han börjar jobba igen, tråkigt men skönt att få igång en ordentlig vardag!
Idag blir Ellie 2 veckor också, det har varit två jättemysiga veckor och vi har fått boa in oss ordentligt och nu känns det som att jag alltid varit mamma, allt är så självklart, och allt flyter på som en dans!

I helgen så har vi bara tagit det lugnt, och igår kom min Farmor och Faster hit på besök och hade med sig en fin pyjamas till Ellie , sen satt dom och gosade med henne sovandes i famnen, och vi fikade lite bullar som jag bakade för några veckor sen!

Idag gick vi upp vid 11 ungefär och åt frukost, Ellie har fått för sig att det är dag på natten vissa nätter, och inatt var en sån natt då hon tyckte att det var vakentid vid 2 :) Tur att vi har tv i sovrummet, jag kollar på tv/gosar med henne tills hon somnar om igen! Knasunge! <3
Sen efter frukosten så ammade jag henne och så somnade hon , så jag klädde på henne overallen och la henne i vagnen , sen gick vi allihopa på en mysig promenad! Skönt med frisk luft, och hon sover så gott i vagnen! Sen fick hon sitt allra första bad idag också , och hon gillade det faktiskt efter ett tag, ska köpa en badbalja också , det blir mycket lättare att bada henne där istället för i badkaret!

Imorgon kommer bästa Fanny med Hector förbi och hälsar på oss , Mysigt, Saknar henne massor! <3

Ikväll ska vi försöka oss på det där med hand och fotavtryck , foten blir nog inga problem, men handen däremot, haha.. jaja det blir nog bra ;) Visar resultatet imorgon!


Här är dagens lillfis, 2 veckor gammal!
Mamma & Pappa älskar dig Ellie!!


Kommentarer
Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej fina du :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg hos mig om du känner för det! (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-6.html

2012-01-09 @ 19:28:57
URL: http://sense.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0