Godmorgon

Äntligen fredag, och i helgen är alla hemma och myser! Underbart!

Vet inte riktigt vad som var fel igår med Ellie , ingenting var bra och hon bara skrek, så provade vi allt man kan prova men det var inte heller bra!

Men inatt sov hon iaf bra, och vaknade bara för att äta, men då var hon fortfarande liiite gnällig... sen imorse fick hon ett till sånt skrikanfall.. men nu sover hon igen i sin säng.. hoppas hon inte är så igen när hon vaknar, min lilla fis!

Man känner sig så hjälplös när ingenting hjälper, man går ju igenom en "lista" när dom skriker.. byta blöja, hungrig, gosig, trött, behöver rapa osv.. sen när man provat allt det och de inte hjälper så blir man så frustrerad och vet inte vad man ska göra.. då är det bra att man har en karl vid sin sida som kan ta över och hjälpa till! <3

Ska passa på att äta lite lunch nu när hon sover!
Ha en mysig fredag!


Kommentarer
Emma

Kolla med barnis... Efter en veckan med phille fick jag veta att jag inte hade tillsäckligt med mjölk.. fast jag själv tyckte de kom mycke... men.. man vet aldrig. han blev nöjd med eersättning sen =)

2012-01-13 @ 20:12:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0