Barnens första bok

Första dagen hemma gick kanon! Vi tog sovmorgon till 10 och sen somnade hon om så vi gick på en promenad och hämtade ut en Bok som alla nyfödda får av biblioteket, den hette barnens första bok, jättefin :)

Imorgon så åker vi till mitt jobb en snabbis och hälsar på, dom är så nyfikna på lilla Ellie :)
Sen ska vi väga henne klockan 2 på BVC , spännande att se vad hon väger nu!
Nu somnade hon här i min famn, efter en vakenperiod på 2,5 timme så jag ska lägga henne i sängen och somna jag också!
Hörs imorgon, kram från oss!

Tog lite bilder med systemkameran idag, mini plutt hand <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0