Babyboom

Har precis varit ute på en promenad med Ellie som somnade så gott, så nu sover hon i vagnen i hallen , knorrar till lite då och då och somnar om igen!

Just nu är det verkligen babyboom runt om mig, ALLA blir gravida/får barn..
Det är så roligt för det är jättemånga på mitt jobb som ska ha / har fått..
Det började med Maria som fick en dotter för lite mer än 1 år sen, sen var det Emma som fick en pojke i somras, sen fick Fanny en pojke i juli, sen Alexandra som fick en dotter i september tror jag..
Och sen var det min tur i december, och nu imorse så fick Mia en liten dotter!
Sen har vi Nathalie också som ska få en dotter i sommar, haha!
Och alla vi jobbar på samma avdelning i butiken, så man kan ju verkligen säga att det smittar ;)
Alla kunder bara skrattar nu när någon blir gravid, för det har verkligen varit som att vi löst av varandra!
Superkul!
Och GRATTIS till Mia och Stefan, och eran lilla tjej, så himla kul! <3

Imorgon ska vi åka och hälsa på Mormor ( mamma ) på jobbet så hon får gosa lite med Ellie, sen är Conny ledig imorgon så vi ska åka och handla lite när jag kommer tillbaka hem, och sen sent på kvällen/ tidigt på natten så kommer Natta och Johan ( Ellies gudmor ) upp från skåne och hälsar på , ska bli supermysigt!

Nu ska jag vika lite tvätt och sätta på en ny maskin , sen vaknar nog tuttis och vill äta!
Gud vad jag älskar henne , mitt ALLT! <3

1 vecka innan hon tittade ut, saknar min fina mage LITE faktiskt, tycker det är vackert med gravida kvinnor!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0