Återbesök för mamman

Idag så stod det återbesök på MVC på schemat för min del!

Vi mös här hemma och åt frukost, sen kom Conny hem och hämtade Jonathan hos sin mamma för att skolan var stängd idag, så åkte vi in till Farsta c och dom gick och kollade lite i butiker och jag gick till MVC med Ellie!

Min barnmorska tyckte hon var så fin , och kul att se henne på utsidan..
Vi kollade blodtryck och värden och pratade om förlossningen och tiden efter, sen tyckte hon inte att hon behövde göra undersökning där nere, för jag känner mig precis som vanligt och har inte ont så jag slapp det!
Man läker otroligt snabbt och bra där nere sa hon också och jag blöder nästan ingenting längre, så skönt!


Det är så sjukt det här med att bli mamma , för livet innan Ellie kom till världen känns så suddig och det känns som att hon ALLTID har funnits här, och hur en sån liten människa kan ge så mycket kärlek och att man kan känna så mycket kärlek till henne är obeskrivligt och underbart!
Det är så kul att se henne när hon utvecklas, och jag tycker hon har blivit stor redan , hon ler när man pratar med henne och gör små roliga ljud!
Mamma och pappa älskar dig!!


Min pigga och glada tjej imorse! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0