Wiho

Nu är det ju strålande sol här!
Har precis varit ute och gått en promenad på 2,5 km i snömodd, att dom inte plogar på varken trottoar eller väg gör mig lite arg, jag är ju helt slut nu efter den här prommisen!

Nu har hon sovit i en timme iaf, så snart vaknar hon väll och är glad :D Det gillar jag!

Har suttit och kollat igenom alla bilderna från förlossningen och BB, och jag saknar det lite faktiskt, det var så himla mysigt allt som allt.. speciellt när man fick upp henne på bröstet, hon var VÅR dotter! <3


Stolt och trött glasögon-mamma :)
Kärlek vid första ögonkastet! <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0