Torsdag

Vi gick på en promenad idag jag och lillan, Conny var hemma och vilade på sin lediga dag!

Sen gick vi ner till öppna förskolan och satt och pratade lite innan massagen, blev förstås lite prat om Kronprinsessan och prinsen som fick sin lilla prinsessa imorse! Jättegrattis till dom!
Jag vet ju hur det känns nu att föda sitt första barn och även jag fick ju en liten prinsessa! <3

Har precis lagt ner Ellie i sin säng och hoppas hon sover en stund där iaf, träningen pågår fortfarande;) hon gillar sin mamma iaf, klart hon vill sova hos mig då! ;)

Jag sitter och kollar på lyxfällan nu, och strax börjar min nya favvo serie revenge! Den är grym!!
Jaha, fredag imorgon då, mys!!



Kram från oss



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0