Tisdag

Igår var min lilla tjej jättegnällig!
Hon sov dåligt hela dagen , och på kvällen tog det ut sin rätt, hon var ledsen och somnade, sen vaknade hon med ett ryck och blev rädd för allt kändes de som , så hon ammade lite som tröst och snyftade imellan , lillskruttis <3

Sen somnade hon på mitt bröst vid 9 , och så väckte Conny oss vidd 11 , så somnade vi om i sängen!
Och imorse var det en betydligt gladare tjej jag vaknade till, hon har bjudit på leende efter leende hela förmiddagen här! <3

Sen gick vi på en liten promenad och handlade lite till middagen ikväll, och hon sover fortfarande i vagnen!
Och snart dimper väll posten ner i brevlådan och då kommer hon säkert vakna av smällen , suck!

Jag beställde en ny vinterjacka som kom på posten igår , och i love it!
Min gamla från fjällräven får jag inte igen runt höfterna , det är typ 3 år sen jag köpte den, så jag beställde en ny från Peak, en svart med rosa dragkedjor och detaljer, jättefin!

Ha en mysig dag så hörs vi senare!
Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0