Mammahjärna

Det var visst på torsdag det var mammaträffen, ibland är man bra snurrig! :P
Jaja , vi går dit på torsdag då, idag gick vi på en promenad istället!!

Inatt sov Ellie som en stock kan jag säga! Vi gick och la oss vid 22 ungefär, då hade hon sovit en timme typ och ätit vid 21, sen vaknade hon inte förens 04 inatt!! Jag blev lite chockad när hon vaknade, trodde klockan var typ 12 eller 01.. haha , ja jag tackar ja!

Nu ligger hon och sover i vagnen och jag ska fixa lite lunch till mig, men hon lär väll vakna snart, det gör bebisar nästan alltid när mammorna ska äta! :P

Jag laddade ner en ny app förut som heter barnvagnsutmaningen, så ska man utmana sina vänner på facebook och se vem som går längst och så där, men när jag går in på appen och trycker på vänner för att lägga till andra mammor som jag känner , så stängs appen bara ner :S jättekonstigt!
Någon som vet varför??

Idag är det ju också alla hjärtans dag, tror inte att någon har missat det ;)
Och till middag ikväll blir det mozzarella/dijonsenap-fyllda kycklingfileér med färsk pasta och någon god sås till det, och till efterrätt blir det grillade bananer med choklad och vaniljglass! SÅ GOTT!
Man måste ju lyxa till det lite en dag som denna tycker jag ;)
Och det här är ju Ellies första alla hjärtans dag, så idag ska hon få extra många pussar!! <3

Ta hand om varandra och pussas MYCKET idag!!

Puss och kram från oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0