Lördag morgon

Godmorgon ute i stugorna!

Här hemma har vi redan startat dagen!
Barnen vaknade runt 7 tiden och Ellie vid halv 8!
Inatt sov hon i sin säng ända fram till 5, då lyfte jag över henne till mig, för hon låg och grymtade! Sen somna vi om till halv 8! Duktig tjej som sov själv i sin säng, och skönt för mig och Conny så vi får sova ordentligt!
Så nu fortsätter jag med att lyfta över henne när hon har ammat och somnat!

Conny är iväg och hjälper Patrik med flytten, grabbarna kollar på rädda Willy och Ellie sover en stund! Jag kollar på världens adoptioner!

Barnens mamma kommer strax och hämtar dom, och jag ska åka till pappa sen på middag, flytten kommer ta hela dagen så!

Ha en mysig lördagkväll! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0