Linköping!

Nu är jag hemma hos Fanny! Ligger i sängen med en trött Ellie som sover, jag kunde inte somna om! Så när hon vaknar går vi upp! :)
Resan igår gick super, hon sov heeeela tågresan och sen vaknade hon när vi skulle handla så jag ammade henne i bilen och sen somnade hon tillslut igen och vaknade hemma hos dom! Men då var hon gnällig som bara den , och var nästan otröstlig! Men sen somnade hon igen och vi gick och la oss, och hon sov hela natten utom när hon åt, vilket jag inte trodde eftersom hon sovit så mycket igår på dagen!
Hon växer ju så det knakar just nu och då kanske hon blir mer trött, lilla skruttan!<3


När vi kom fram till centralen igår så var självklart hissen upp till min perrong trasig, och det fanns bara trappor utan spår för barnvagnen! Kul!
Som tur var så kom det en snäll kille i 25-30 års åldern som frågade om jag behövde hjälp! Det finns snälla människor!

Sen fick jag se på gravidfotona som vi tog sist vi var här, och Gud vad fina dom blev! Du är så duktig Fanny! Tack <3
Ni får se när jag är hemma igen!

Vi hörs senare! Kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0