Läkarbesök

Idag var vi på BVC på läkarbesök , då kollade läkaren allt som dom kollade på BB innan vi åkte hem!
Leder, höften, hjärtat, lungorna och synen och allmänt hur hon mådde, och allt såg jättebra ut, så skönt! Läkaren fick till och med lite leenden också av Ellie, sötfisen!
Sen vägde vi och mätte henne, och nu väger hon 4995g och är 58 cm lång, nu börjar hon bli stor!!

Igår kom min kära man hem med en jättefin bukett blommor till mig och en nalle till Ellie, sen åt vi middag och hade det mysigt bland alla ljus!

Just nu sover Ellie i vagnen efter våran lilla promenad, och jag väntar på att posten ska komma , har beställt en film från cdon som jag kollade på när jag var liten , Beatrix Potter samlingsbox! Såååå mysiga små filmer!

Den måste ni se!

Puss & Kram


Kommentarer
Natti

Å jag älskade dom där sagorna/filmerna när jag va liten!

Måste också köpa till min bebis sen :)

2012-02-15 @ 21:53:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0