Härligt

Jag tänkte gå en rejäl promenad imorse efter frukosten, men jäklar vad det var halt ute, sen började det regna när vi gick till affären också så det sket sig! Hoppas på bättre väder imorgon, då är Conny ledig också så jag drar med honom ut :D

Sen är det mammaträff igen vid halv 2 på öppna förskolan, spädbarnsmassage igen, har tränat hela veckan på del 1 vi fick lära oss och nu är det del 2!
Ellie älskar när jag masserar henne, ligger och tittar på mig och sprattlar lite! :) gosungen! <3

Ikväll blir det pasta med köttfärssås och sallad med mozzarella till! Mums!!
Åh vad jag älskar att vara mamma och vara hemma, helt underbart att vara så fri och kunna hitta på saker när man vill!

Åh så längtar jag tills på måndag, då ska jag åka tåg till Linköping och bo hos Fanny i några dagar!! Hennes man ska åka på jobb så hon är själv med sin lilla Hector 6 månader från tisdag till torsdag!
Så vi ska ha supermysigt med våra bebisar och bara umgås massa :D
Är lite nervös inför tågresan bara, pinsamt om hon blir grinig och inte går att trösta, men det var länge sen hon var så, så det går nog superbra! :)
Så får Conny sova ordentligt i 3 nätter utan att vakna, det är han värd :)

Ta hand om er så hörs vi imorgon, kram!

Här får ni ett litet smakprov från gravidfotograferingen som Fanny fotade, ni får se fler bilder när jag fått skivan av Fanny ;) älskar den här! KÄRLEK på hög nivå! Jag, min underbara man och våran skatt i magen! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0