Härliga dag!

Godmorgon!!

Här hemma började morgonen vid 6, för på måndagar gör jag barnen klara för skolan och dagis!
Sen vaknade Ellie strax efter 6 och ville ha mat , och grabbarna kollade på barnprogram ett tag!
Och vid 20 i 7 gick vi ner till porten och deras skoltaxi kom, riktigt skönt att bara gå ner och lämna :)

Jag och Ellie gick upp igen och hon somnade om i 30 minuter typ, sen gick vi upp!
Och nu har vi kollat på vakna med the voice och jag åt en riktigt god frukost med te, yoghurt, äggmackor och några vindruvor! Smarrigt!
Nu ligger hon och halvsover här hos mig och strax ska jag småplocka lite här hemma!
Sen kommer Conny hem ganska tidigt idag, han slutar 3, och då är det middag och familjemys som gäller här hemma, och sen kommer min mamma förbi ikväll efter hon har klippt sig!
Då blir det te och nygräddade baguetter och mamma får gosa bebis! :)

Imorgon ska vi till öppna förskolan här nere på mammaträff, alla mammor har fått sitt första barn runt samma tid och bor här i trångsund, så vi ska få lära oss spädbarnsmassage de 3 första gångerna för att lära känna varandra lite! Kul tycker jag, och Ellie lär gilla det för jag masserar henne varje kväll innan pyjamasen åker på, men nu får jag ju lära mig ordentligt!

Nej, dags att kicka igång den här dagen! Puss och kram så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0