Godmorgon!

Hoppas ni har sovit gott, vi har sovit sådär inatt faktiskt , Ellie sov lite halvt och vaknade ofta inatt!

Vi gick upp vid 10 ungefär , och jag tappade upp ett bad till oss som vi kröp ner i , så himla mysigt att bada med henne, och hon gillar det riktigt mycket, kommer bli måååånga bad för oss framöver.. Sen när hon blir lite större så kan vi bada med massa skum också , mysigt!!

Nu ligger hon och sover (och snarkar gör hon också , hihi)och jag passade på att fixa lite här hemma , bäddade sängen , diskade och åt lite lunch!

Ska ta en vals med dammsugaren också, men det får bli när hon har vaknat, sen är det TIPPTOPP här hemma kan jag lova!

Conny kommer hem runt halv 6 ikväll och då blir det lite baconpasta till middag och sen får vi se vad vi hittar på!


Här är en bild på mig som liten , tror jag är typ 1 år här!
Undrar hur Ellie kommer se ut när hon är 1 år! Så spännande! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0