Godmorgon

Tråkigt väder idag, usch!
Gud vad jag längtar tills i sommar, då är vi lediga massa, Conny tar ut semester och pappaledigt så vi får många veckor tillsammans i sommar, MYSIGT!
Vi ska åka till mamma och bosses landställe uppe i hälsingland, bada, äta glass, åka båt med pappa och sen åker vi nog till kålmården också när vi har grabbarna!

Idag jobbar Conny till 19 , och sen har dom after work med jobbet, men han skulle inte stanna så länge sen har han ju bilen också så han ska inte dricka någon öl heller, så förhoppningsvis kommer han hem relativt tidigt och myser!

Ellie sover mikrostunder på dagarna , vet inte varför , men hon vaknar efter typ 20-30 minuter om jag lägger henne i sin säng, hon sover bara längre stunder om hon får ligga i min famn , knasfia!
Så nu på dagarna övar jag henne för fullt på att ligga i sin säng, tänkte prova inatt också att lägga över henne där när hon har ammat klart och somnat!

Ha en mysig fredag så hörs vi sen , nu vaknade hon nämligen  :P

Kram!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0