Snökaos

Ja som ni kanske läst så är det ju fullkomligt snöskaos här i Sthlm!
Det är ju tur att vi är hemma och är sjuka idag...
 
Natten inatt var bättre och Ellie somnade typ 21:30 och vaknade vid halv 5 ca och var lite ledsen men somnade tillslut om efter välling hos mig!
sen sov hon ända till 9:30 då vi gick upp! :)
 
Vi åt frukost och sen mös vi lite i soffan, och då snöade det lite, sen efter en timma typ så började det ösa ner massa snö och efter 1 timme så var det ca 30-40 cm snö på vägarna här!
Alla bilar blev begravda av snön och på våra fönster och balkongdörr så steg snön uppåt! Mysigt när man är inne iaf :)
 
Sen skulle Alexander komma hem vid halv 2 ca men hans skolskjuts var sen pga vädret.. Så han kom inte hem förens halv 7 stackaren :(
Jag och Ellie gick ner till våran parkeringsplats och skottade bort den snön som låg där.. Och plogbilen hade ju tagit det andra innan!
Det blev många bra fru-Poäng där ;) haha
 
Nu ska jag hänga tvätt och sen ta en dusch! 
imorgon blir Alexander hemma, så slipper vi chansa med taxin och så.. Så det blir jag ellie och han imorgon, lite bus, spel och sen ska jag göra tomtefudge!  :)
kram så länge


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0