Pulkapremiär

Idag har Alexander varit hemma och vi vaknade vid 9 och käkade frukost och klädde på oss!
Sen åkte ytterkläderna på och vi gick ut och Ellie fick åka pulka för 1a gången... Och det var en hitt kan jag lova ;)
 
Alex åkte lite i en backe bakom vårt hus men det var ju så mycket snö så det gick inte att åka ordentligt så han stupade rätt ner i snön med ansiktet först! Haha 
Sen ville han åka mera iaf, borstade bort snön och så gick vi bort till gångvägen igen och så åkte vi i en liten uppförsbacke där, och det gick prima!
Där kunde jag köra Ellie också, och hon tjöt av lycka när det gick fort haha! <3
 
Sen gick vi hem och busade och jag gjorde tomtefudge, sen lekte vi tills pappa och Jonathan kom hem och då åt vi kyckling tikka masala! 
Sen fick dom bada och sen kollade vi julkalendern :) tycker den är bra!
Ellie somnade i mitt knä helt konstigt, utan välling! Så hon sover nu! 
 
Ikväll blir det revenge och en kopp te med en lussebulle ^^
Knasfia och en trött pappa i soffan! Lika? Haha


Kommentarer
Mikaela

Ni kan ju inte ha åkt i en uppförsbacke! ;)
Va kul att hon gillar pulka, Tuva har önskat sig en i julklapp!

Svar: Haha nej vi åkte nerför uppförsbacken ;) ja det var verkligen en hitt, så nu tar vi den till affären och så :) hoppas hon får en då!
ANNA

2012-12-07 @ 12:33:57
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0