När jag vann en tävling

WIHO!
Jag trodde aldrig att jag skulle vinna när jag såg att det var 651 st andra som också tävlade, men så såg jag nu när jag loggade in här att jag hade vunnit :D
Ett valfritt plagg från Rutstore.se!!
 
Fast jag kollade runt lite och varje gång jag valt så finns det inte i min stlk, bara i xl eller typ xs! Och jag har ju M..
Lite tråkigt..
Men nu hittade jag iaf en blus som jag kan tänka mig att välja..
Vad tycks?? Tycker den är jättefin!
Valde mellan den och en stickad tröja , som tyvärr då inte fanns i min stlk..
Men den här blir perfekt, kan jag ha på julafton! :)
 
TACK Linda! <3


Kommentarer
Hanna W ❥ BF 2013

Grattis! :}

2012-12-11 @ 20:43:02
URL: http://mammawild.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0