Julafton

Vi hade en supermysig julafton!
Vi började dagen med paketöppning i sängen för Ellie :)
Hon fick ett träpussel med frukter, som hon gillade jättemycket!!
 
Vi åt en mysig grötfrukost, och sen gjorde vi oss klara och tjusiga och åkte mot spånga hem till min mamma där vi skulle fira jul!
 
Vi fixade iordning julmaten och satte oss och åt, Ellie fick också smaka, köttbullar och prinskorv satt hon och pillade med!
Jag hade gjort en god currysill, och choklad och pepparkakskola, och sen min rocky road! :)
Sen somnade Ellie efter mycket om och men , supertrött var hon då..
Så hon sov och vaknade efter halva kalle!
 
Vi satte oss efter maten och kollade på kalle, åt julgodis och mös i soffan, och när det var slut så var det paketöppning!
Och Ellie blev rädd för tomten, hihi!
Så fort han kom nära så höll hon superhåååårt i mig eller Conny, och sen grinade hon! Hjärtat då :P
 
Jag fick en berlock till mitt pandora armband, där det står Forever together, av min älskling! Gullig han är! <3
Sen fick jag 2 st victoria secret bodyspray också!
 
Sen fick jag inget mer, vi hade bestämt att vi köper till barnen istället!
Så Ellie fick massa fint!
av oss fick hon: Tygklossar, ett pussel, barnkammarboken-godnattvisor, Pyjamas och byxor från Frank&Poppy, 2 st bamseböcker, badankor och en mysig filt från Hemtex!
Sen fick hon en Fjällräven kånken mini och en gosedjurskatt av mormor och bosse och Oscar, och duplo av min morbror m. familj, och en gosedjurskudde av morbror Eric, och en tavla av min jobbarkompis Emma m.familj!
 
Efter det var det glögg, och sen risgrynsgröt..
Sen åkte vi hemåt strax innan 19 och då kom grabbarna hem till oss och så körde vi lite paketöppning med dom!!
Dom fick bla en varsin pruttkudde, ritblock, en ritprojektor, sagoskivor, traktor och lastare!
 
Så allt som allt, en mycket mysig julafton :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0