Upptagna

Som vanligt, så har vi haft mycket för oss! ;)
Avslutning på öf hade vi iaf här om dagen, och sen har vi bara fixat och donat inför jul och så.
Gjort julgodis, chokladkola,pepparkakskola och rocky road!
 
Jennifer var förbi här om dagen med sin vovve Tyson och åt lunch, mysigt!!
 
Och igår var vi först på mitt jobb och åt lunch och lekte med dom andra mammalediga tjejerna!
Ellie och Agnes röjde runt, och Vilda satt hos mamma Nathalie, och så var Emma där med sin plutt Ludwig på 6 v! Så himla söt! Stackaren var lite hostig och snorig, så dom ligger inne på SÖS nu och har koll på honom, hoppas att han blir bättre snart, han är ju så liten! :(
Var jättetrevligt som vanligt! <3
 
Sen kom Conny förbi och hämtade upp oss och så åkte vi till Farsta och handlade de sista julklapparna, tror inte att jag glömt något iaf!
Handlade lite fina tallrikar, muggar och sugrör också tills på tisdag , när Ellie fyller 1 år!!
Ska ringa och beställa en tårta också , och sen ska jag baka kladdkakemuffins, och något mera att bjuda på! :)
 
I helgen nu ska jag fixa lite inför julafton!
Vi ska hem till min mamma och fira, och jag ska fixa currysill, prinskorvarna ska klippas och sen ska jag handla clementiner!
Det andra fixar resten! ;)
Ska bli sååååå mysigt att fira hennes första julafton! Längtar massor, och det kommer bli supermysigt, mammas lägenhet är perfekt att fira jul i, hennes våning som hon säger!
Tänk kristallkronor, högt i tak och öppen spis, och sen lägg på julgran och allt som hör julen till! :)
Så på morgonen går vi upp här hemma och äter grötfrukost och tänder ljus nr4, sen gör vi oss redo och åker iväg efter 12 typ till mamma, sen är vi där hela dagen/kvällen!
Och dagen efter fyller Ellie år, då kommer alla hem hit och firar haha!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0