Drömmar

Inatt hade jag en sjuk dröm!
 
Jag drömde att jag var gravid igen..
Jag satte ju in en spiral för några månader sen och det sitter ju liksom på plats hela tiden och förhindrar att man blir gravid..
Men på något sätt så hade jag lyckats iaf, och magen blev liksom sådär putig och jag tänkte att jag bara ätit för mycket gott..
Men så helt plötsligt så började jag känna små sparkar, och sen riktiga buffar så det syntes på magen..
Så vi åkte till MVC och gjorde ett gravtest och ultraljud, och då visade det sig att det var en bebis i magen, igen :P
 
Och då sa min bm att ja, det är sånt som händer.. väldigt ovanligt men det kan hända!
 
Och då var jag så långt gången som vecka 18-20.. så den var ju redan halvklar liksom :P haha!
Snopna blev vi iaf.. och ställde då in oss på att få en till och blev såklart jätteglada!
 
Så när jag vaknade så kändes det så jäkla verkligt!!
Men det är ju inte sant.. haha!
Har inte känt några sparkar iaf ;)
Kanske drömde det för att det är exakt 1 år sen man såg ut såhär, 1 vecka innan Ellie ville ut!


Kommentarer
Natti

Du hade så fin gravidmage! :))

Svar: Tack!! :) Du också! ( om det är Vildas mamma :P?)
ANNA

2012-12-19 @ 10:46:58
Natti

Sorry, ja det va jag ;)
Tack! Ganska lika magar hade vi om jag får säga det själv ;)

Svar: Ja verkligen :)
ANNA

2012-12-20 @ 16:32:44
URL: http://Junimamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0