Vecka 36

Kan inte sluta läsa den här boken som jag klickade hem, den är så spännande!!
Den är hemsk också , handlar ju om en gravid kvinna som försvunnit , och nu har dom hittat ett lik på stranden , men nu slutade jag läsa, så har jag något spännande att se fram emot imorgon ;)
 
Har redan läst halva boken , och jag började igår morse tror jag, eller i förrgår kväll..
 
Om ni gillar böcker, och deckare, så LÄS DEN! :)
 
Alla barnen sover, och Conny är ute på partaj, han DJ:ar ju ibland , mest hemma i vardagsrummet för oss, men nu var det en kompis till honom som hade fest som frågade om han ville vara dj med honom, så han hakade på! :)
Så ikväll heter han DjMindlesse istället för Conny, haha!
 
Nu tänkte jag gå och lägga mig iaf, trött som en björn i ide, så , sov gott så hörs vi imorgon :)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0