Vad e det för en dag?

Är det en vanlig dag?
Nej det är ingen vanlig dag för det är Annas födelsedag
HURRA HURRA HURRA!
 
Idag fyller jag 23 år , börjat komma uppåt i åldern minsann ;)
Haha nej , skämt åsido , 23 är ju en ganska bra ålder!
 
Idag har vi förberett här hemma , och plockat och så jag och Ellie, barnen är i skolan/dagis och conny jobbar!
Har varit nere på ICA och handlat en tårtbotten , ska fixa en tårta sen , och sen har jag gjort en guacamole , ska strax börja förbereda sallad och så till tacopajen!
Hämtade ut en handuk med luva på posten också som jag fick av libero , för att jag samlat ihop poäng! Trevligt trevligt! Snart börjar vi ju på babysim med Ellie , då passar ju den utmärkt! :)
Ska bli superkul , hon älskar ju att bada i badkaret så!!
 
Mamma och Co kommer hit på middag runt halv 6 tiden!
Så nu ska jag fixa det sista , går och sneglar på mitt paket från Conny , från Lagerhaus, en kartong.. hm, vad kan det vara ;) Han slutar nu så jag får öppna den när han kommer hem :D
Jag när jag var liten , typ 3 år kanske! Med min gammelmormor! <3
 


Kommentarer
Mikaela

Wiho! Grattis!!

Svar: Tackar :D
ANNA

2012-08-07 @ 16:06:29
URL: http://miikaelas.webblogg.se
Nathalie - Mamma till Vilda född 120616

Grattis på födelsedagen vännen :)
Hoppas vi kan ta och ses snart ..
Kramar från mig och Vilda

Svar: Tack :D det gör vi absolut , längtar :) Kram!!
ANNA

2012-08-07 @ 17:01:40
URL: http://junimamma.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0