Storhandling

Idag(igår nu haha) var vi bara hemma på dagen och fixade med allt vi handlat på Ullared, sorterad upp det och slog in julklapparna, vissa av dom iaf så långt julpappret räckte :P och så gömde vi dom! Sen har vi tvättat och sånt, Conny städade badrummet och efter middagen åkte vi och storhandlade! Så himla skönt när kyl, frys och skafferi är fullt och vi har allt utom små färskprodukter hemma till 3 veckors meny! Ska göra tacopaj för första gången i mitt liv på tisdag, och baka en prinsesstårta också, rosa såklart! För jag fyller ju 23 då för sjutton gubbar! ;) Mamma och Co. Kommer på middag! :) Ju äldre man blir desto mindre bryr man sig om paket tycker jag iaf! När man var liten så var det ju självklart att man skulle ha paket och man önskade sig massa saker.. Nu kom jag bara på typ 5-10 saker jag önskar mig!!! Älskar att få paket men jag kommer ju inte på så mycket :P Kom på muffinsplåt, leilas bakböcker utom den första, tatueringspengar, kläder, prydnadssaker, fina ljusstakar/lyktor, färgning av hår +klippning och fina berlocker till mitt pandora armband... Ja typ det! Vi kollade på filmen from Paris with love ikväll och åt chips, jag tog ett glas rött och en bit brieost och njöt av lite Anna och Conny tid då Ellie somnade vid 21 för natten, underbart!! :) Imorgon åker vi båt med min pappa och solar på någon vacker ö, Ellies första båttur och invigning av flytvästen!! Spännande! Nu sängen, sov så gott!! Massa nya läsare ser jag också! KUL! Vilka är ni!? :)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2380474/images/2012/pic_501da48be087c371d600017a.jpg" class="image">



Kommentarer
Mikaela

Åh tacopaj är ju så gott! Och visst va den filmen bra? :) Eller ni kanske sett den förut!
Hoppas ni får en trevlig båttur, va mysigt!

Svar: Verkligen gott, och så med massa tillbehör :DJa, grymt bra och rolig var den , hade inte sett den förut så!
Vi hade det supermysigt, fick massa färg också ;)
ANNA

2012-08-05 @ 04:03:46
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0