PUKKA

Mötte Conny på jobbet igår , och gick förbi kaffe och te hyllorna , och kände en stark doft av kanel och kardemumma , så jag sniffade och sniffade och kände att det kom från den här förpackningen!
 
Och jäklar i havet vad det var gott, brukar inte gilla gröna téer men den här och några andra sorter som min mamma har på landet gillar jag!
 
Smakar så himla mycket kanel och kardemumma, och det har jag svårt att hitta i tesorter, har letat och letat och till och med försökt att smaksätta själv, men icke i närheten av vad den hör tesorten smakar!
39.90:- kostade den på Coop extra iaf, totaly worth it! ;)
 
Try it säger jag bara!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0