Origami

Godmorgon lördag!
 
Vi gick upp vid 9 idag , och busade och åt frukost jag och Ellie , sen blev hon trött för ett tag sen och somnade , så nu sover hon och jag har roat mig med att vika pappersdjur , Origami ;D
 
Skitkul är det! Hittade på Gingerbreadhouse.blogg.se, och där hade hon en länk , så jag kikade runt och hittade en fjäril och en svan som jag vek!
 
Tänkte köpa lite fina papper på typ Panduro , och hitta någon fin gren eller så och hänga upp massa olika fjärilar och svanar i olika papper i grenen , som en "mobil" sen när Ellie får eget rum!
Typ såhär:
 
Och här är mina :
Så kan man köpa enfärgat papper, eller småblommigt, rutigt, ja vad som helst , gud vad fiiint!


Kommentarer
Annika M Sriwannaa

fint de blir med såna fåglar :)

Svar: Ja verkligen!Jag gillar dom skarpt, och det var inte så himla svårt att vika dom , prova :)
ANNA

2012-08-19 @ 21:36:22
URL: http://sriwanna.blogg.se
Liinda

Vilken jätte mysig ide!!

Svar: Ja visst :D
ANNA

2012-08-23 @ 22:40:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0