Nybadad bebis

Ellie har precis badat, och fått på sig pyjamasen, vi har borstat tänderna, alla 3 haha! Och nu har en 4e spruckit igenom liiiite tror jag, så nu har hon 2 där nere och snart 2 där uppe! Sötfisen!
 
Slängde ihop en jättegod tonfisksås till pastan, med tomat,lök,vitlök,spenat, och lite paprika!
Kommer recept! Var jättegott!
Hade passat bra med lite cream fraiche och mera spenat men men , man tager vad man haver!
 
Gick en sväng till ICA förut och den här veckan hade dom GB klassiker lådan för 79:- , klart den ligger i frysen nu ;)
Glass är gott och det kan man INTE äta för många av , blir nog en till tet ikväll också! En, hm , Nogger tror jag nog!
 
Provade Vinteroverallen vi fick hem igår , så jäkla nöjd!! Lite stor fortfarande men det är ju någon månad kvar tills hon ska ha den så..
Beställde den i fredags vid 13 tiden , och så skickade dom den samma dag, och så var den framma måndag morgon vid 12! Hejja Babyshop!
Sen budade jag på en Rosa/vitrandig Geggamoja mössa på tradera också , använd 3 gånger stod det, och dom kostar 199:- nya , och jag fick den för 79;. med frakt! Tackar!
 
Nu ska jag ta en dusch strax när hon somnat , och sen en kopp Pukka te, och en glass, och sen börjar ju Svenska Hollywoodfruar idag , det måste man ju se!
Kram så länge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0