IKEA!

Idag styrde vi kosan mot Ikea och var där halv 11! Vi skulle bl.a. ha hörnskydd till tvbord och tvbänk.. Det blev också kontaktskydd, och lite annat smått och gott!!
Hittade lite gulliga leksaker till Ellie, gosedjur och en kaninspeldosa!
Köpte också en badkarsmatta så Ellie inte ska halka.. Många värmeljus för dom går åt nu på hösten.. Lite nya tallrikar då man tappar några ibland.. Tesilar, nya förvaringslådor till grabbarna och en till Ellie!

Sen åkte vi hem, bytte blöja och fixade mat till lillan, sen åkte vi till länna och kollade! Köpte rökta räkor tills imorgon då vi ska på kräftskiva!
Jag köpte en filt till Ellie som jag kollat på länge och sen åkte vi till Farsta! Jag köpte ett par jeans på hm, för 49:- då jag hade en rabattkupong :D SÅ bra!!

Conny köpte ett mobilarmband, så han kan ha den på armen när han springer! Sprang 1 mil idag på 54 min, han är så duktig! :)


Hittade en sparbössa till Ellie också, så söt! Älskar ugglor!
Och så blev det systemet, alkoholfritt till mig, något mousserande vitt blev det! Och Conny köpte lite öl och smirrnoff ice! Jag ska köra hem imorgon tydligen :P

Sen blev det ett paket kräftor till, och brieost! Baguette köper vi imorgon!

Och sen var dagen slut :D
Ellie är piggelin nu, hoppas hon blir trött snart!
Vi har inget internet hemma, det var tydligen strömavbrott i området imorse och sen dess har det strulat, men dom kollar på det tydligen! Så hoppas att det funkar imorgon! :)

Kram så länge



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0