Helg

Så skönt med helg , fast nu är ju Conny ledig iaf så det är ju alltid "helg" ;)
 
Vi gick upp halv 10 typ , och åt frukost, sen åkte jag och Ellie till Barnens hus i haninge och hämtade ut en påse från loppi.se, med massa kuponger och ett body butter från body shop , gratis , mycket trevligt!!
Kikade även runt på andra saker , men det blidde inget!
 
Svängde in på ÖB också , köpte en hårfärg, ljus askblond, som jag färgade när vi kom hem!
Blev lite lite gult också tycker jag, men bara i vissa ljus :S
Så nu ska jag köra med silverschampo och se om det går bort :) Hoppas , för utan den gula så ser det bra ut!
 
Vi käkade lunch innan det, och knallade sen ut i lekparken och lekte lite..Ellie fick prova på att gunga för första gången , på sin 8 månaders dag! Hurra!!
DET var kul tyckte hon , skrattade massor :)
Har packat en ryggsäck nu med sakerna till morgondagens babysim!
Badkläder till mig och Ellies badbyxor, handdukar, schampo och balsam , babytvål, rena kläder, deo, sminket åker ner imorgon(rouge och mascara) och en leksak också!
Imorgon åker det ner vatten och ersättning också, och nappflaska , för dom blir tydligen hungriga efteråt, och trötta!
Så hon kommer somna som en stick i bilen hem tror jag!
Återkommer imorgon hur det gick:)
 


Kommentarer
Mikaela

Spännande! Hoppas hon tycker det är kul!

Svar: Hon älskade det:D haha!
ANNA

2012-08-25 @ 22:33:37
URL: http://miikaelas.webblogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0