Godmorgon

Vi vaknade vid 8 idag , och knallade upp och fixade frukost!
Ellie fick sin morgongröt och jag fick yoghurt och äggmacka..
Passade på att ringa till Gekås Ullared också och fixa ett fel på mitt kvitto , vi köpte en barbapappa och en barbamamma för 59,90 st, och kassören hade slagit in 5 st, så summan blev 299:-, så dom skulle sätta in pengar på mitt kort snarast!
Det kallar jag bra service! :)
Vissa företag skulle ju bara säga Nej du , hur ska vi veta att du bara köpte 2 st och inte 5!?
Tummen upp Boris (chefen) haha!
 
Jag kollar på DHW just nu, älskar den serien, så kul att se från början! Måste köpa boxarna!!
 
Plockar lite här hemma samtidigt, och ska dammsuga när Ellie vaknar, sen blir det en promenad och sen kommer Conny hem , och sen barnen!
 
Imorgon blir det bakning av Tacopaj , och sen en rosa princesstårta med blad och text på , hoppas att den blir fin ;)
 
Nu blir det något att äta, så vi hörs sen! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0