En del dagar

Så gör man absolut ingenting , och det är ganska skönt faktiskt!
 
Vi gick upp vid halv 10 imorse, och Ellie fick sin morgon gröt och jag fil och musli , och sen kollade vi på dhw, det är våran morgonrutin nu, haha , underbart!
Ellie låg på golvet och ålade runt , hon är så duktig , blir så stolt, och nu tycker hon att gåstolen är mindre intressant när hon kommit på hur man tar sig fram på golvet!
 
Jag passade på att duscha , äta lunch och läsa lite i en bok som jag beställde hem från CDON.com gratis , fick presentkort av dom på 50 kronor när jag fyllde år , så jag klickade hem boken "vecka 36" som min mammas man läste uppe på landet såg jag, och jag läste på baksidan, den verkade riktigt spännande, och det är den faktiskt!
 
Handlar om 2 gravida kompisar som åker till skåne, och en morgon upptäcker dom att ena tjejen inte är där , hon är spårlöst försvunnen , och ska föda om 1 månad..
Spännande spännande ;)
 
Och sen fick jag ett presentkort av en kompis på facebook , man kan ju ge bort det när folk fyller år, också på 50 kronor, så då beställde jag hem Carolina Gynnings bok "Laura flickan från havet" som jag tänkte läsa efter den här boken! :)
Så skön avslappning med att läsa en bok , istället för att slötitta på tv tex när hon sover, så kan jag ju läsa en stund , myspys! Önskar skönt väder så man kan sitta på balkongen och läsa!
 
Vi gjorde oss iordning för avfärd mot Connys jobb , och så mötte vi honom där och småhandlade lite , bla vattenmelon och galiamelon som jag ska smaska på snart, och sen åkte vi hemåt tillsammans!
 
Gräddade pannkakor och plättar till middag till barnen förtjusning , och nu ligger dom och sover , Ellie busar på golvet och Conny spelar!
 
På vägen till hans jobb så tittade alla på Ellie i vagnen och log, hon var ju så söt i sin nya mössa från HM så det förstår jag, haha ;)
 
Nu vattenmelon i köket så kan Ellie få smaka :)
kramisar från oss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0