Besiktning

Jaha , idag var jag ju hos MVC, och fick göra både cellprov och ultraljud!
När man fyllt 23 så blir man kallad till cellprov så vi passade på att göra det nu när jag precis fyllt 23, så slipper jag göra 2 gyn besök nära varandra!
 
Det gick iaf bra, eller vad man ska säga, och spiralen satt på rätt plats och det såg jättebra ut!
Så hon tyckte att jag ska avvakta i 3 månader till och se hur det blir med blödningarna , för det är tydligen ganska vanligt att blöda dom 3 första månaderna..så vi får väll se!
Lite surt känns det ju , när man inte vet hur länge det handlar om..
 
Vi gick runt lite i farsta och kollade, och så gick vi in på löplabbet och fick hjälp att välja ett par skor åt conny , som han kan springa i!
Han fick stå på en låda med en spegel under och så kollade säljaren hur han stod med fötterna och hur fotsulan formade sig, sen fick han prova ett par testskor och springa på löpbandet och så filmade dom hans fötter samtidigt som han sprang , och på så sätt så ser dom vad det är för skor han ska ha! Skitbra ju!
 
Så han plockade fram 3 olika skor som Conny fick prova , och springa på löpbandet igen med varje skosort på sig  , och känna vilka som var bäst!
 
Sen var det 15% rabatt på just dom som han tyckte var skönast, och säljaren drog av 20% istället, jäkla shysst , sen fick han 2 par strumpor också från Nike gratis , för 1000:-, helt okej faktiskt för ett par skor som ska hålla i minst 2 år sa han!
 
När vi kom hem så hade vi köpt med och McD hem , så vi åt det och Ellie fick sin lunch, och sen diskade jag, och conny städade, sen tog jag en vals med dammsugaren , så nu är det FINT här hemma!
 
Jag och Ellie la oss i sängen och jag kollade på DHW och hon somnade en stund , sen kom Connys kompis från Norrköping(tror jag)vid 2 tiden och nu är dom på fotboll, Sverige-Brasilen på råsunda, så det är bara jag och Ellie hemma!
 
Vi har kokat jordgubbssylt, ätit sushi(jag iaf) och hon fick kyckling med ris broccoli och ärtor, och nu myser vi här i soffan!
När hon somnat så ska jag bläddra i 2 tidningar som jag köpte , Bild extra och Klick , lite skvaller ;)
 
Imorgon ska vi antagligen iväg på lite utflykt med Elin och Karin med barnen , får se vad det blir!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0