Babyshop.se

Åh älska babyshop.se säger jag bara!!
 
Har kollat på vinteroverall till Ellie ett par dagar nu , och hittat en svart från Didriksons som jag gillade, men den kostade en del , 699:-, så jag har tvekat och tänkt om jag ska köpa en från HM men gillade inte riktigt färgerna på dom , så jag har bara gått och tvekat och undrat vad jag ska köpa , och idag när jag går in på Facebook, så har Babyshop.se lagt in att idag och 30 timmar fram så får man 200:- rabatt OCH fri frakt om man handlar för över 500:-!

Så overallen som kostade 699:- kostade nu bara 499:-, ÅH SÅ UNDERBART!! :D
 
Det här gjorde min dag kan jag säga, har beställt från babyshop många gånger och är verkligen supernöjd!
Sakerna man beställer kommer nästan dagen efter varje gång, och varorna är superfina och precis som man tänkt sig!
 
Har hört att Didriksons ska vara riktigt bra och bra kvalitet , så det här känns toppen :D


Kommentarer
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Hihi va roligt har köpt exakt likadan till Hector på rabatten :D

Svar: Haha coolt!!Valde mellan svart och röd, men jag tog svart så jag kan matcha med lite rosa mössor och vantar och så , hihi!!
Jäkla bra rabatt asså , jag blev helt lyrisk , haha!!
ANNA

2012-08-18 @ 04:26:04
URL: http://Littlemissunshine.se
Fanny - mamma till Hector och bebis i magen

Hihi du är för söööt!!!! :D

2012-08-20 @ 00:37:10
URL: http://Littlemissunshine.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0