Valborg

Idag är jag hemma med alla barnen , och vi har precis kommit in från en skön promenad!

Vi gick bort och matade änderna och och kände på vattnet, det var faktiskt inte så kallt som jag trodde :P

Ikväll när Conny kommit hem vid halv 8 ca, så tar vi bilen till stortorpsparken och kollar på brasan som tänds kl.20!

Nu när jag själv har barn så tycker jag det är viktigt att hålla på traditionerna, så det här blir Ellies andra "högtid" Hon firade ju sin första Nyårsafton när hon var 5 dagar gammal , lillskruttan! Då var hon inte stor minsann!!

Vi hörs senare, så får ni ett bildregn också från dagen , och sen får vi se om jag får några fina bilder på brasan :)

KRAM!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0