Typiskt!

Vi knallade till Skogås C istället för jag var tvungen att köpa lite saker på apoteket, så vi gick dit på 45 min typ, gick igenom villaområden och dagdrömmde lite :P
Så när vi kommer till centrum så var ju självklart apoteket STÄNGT som bara den,Typiskt!

Tröstade mig själv med en mjukglass med nötkross på som proviant på vägen hem!

Så jäkla gott, hade längtat hela vintern efter en sån :P

Så vi satte Ellie i bilstolen och tog bilen till Farsta istället och gick på apoteket, det gick ju bra det också :P
Handlade lite smått inne på konsum också!

Jag ska strax börja förbereda middagen , och maken min ska diska undan lite!

Vad gör ni idag då?

PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0