Sunday

Hej på er!

Imorse åkte jag och Ellie till farsta c en snabbis och shoppade lite!
Gick in på Polarn och pyret och hittade ett jättegulligt sett med body och byxa för presentkortet Ellie fick i sitt påskägg av farmor och farfar!

Sen gick vi in på HM och köpte en ny mössa, nya strumpor och 2 skjortor till grabbarna till dopet!


Nu sover Elliesen och när hon vaknar ska vi bege oss till min mamma på middag!
Slänger in en bild på klänningen Ellie fick igår,såååå söt!

Imorgon ska vi fika med en kompis till mig i huddinge c, och sen åker vi hem med Conny, han jobbar ju där :)


Puss från oss!


Kommentarer
Liinda

De är precis en sån tårta jag vill och önskar jag kunde göra men tror inte jag kommer lyckas få den så perfekt som jag vill ha den :P



Vi har en "tårtmamma" på dagis och hennes tårtor är underbara!! ska väl egentligen inte jämföra mig med henne men vill ändå kunna lyckas ganska bra med de ja gör :)



Stor hon börjar bli nu din lilla sötis! Och alltid så himla söta kläder :)



Kram

2012-04-16 @ 11:05:55
URL: http://liindiita.blogg.se/
Liinda

Haha nej jag hade en plan om att köpa hem massa tråt grejer och prov baka nu varje dag framåt men kan bli dyrt och onyttigt :)

2012-04-16 @ 11:18:21
URL: http://liindiita.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0