Onsdag helt plötsligt!

Och idag har vi haft fullt upp hela dagen minsann!

Idag var det fotografering på öppna förskolan, och vi hade tid 9.45.. så vi knatade ner(ligger i porten bredvid oss) och Ellie charmade fotografen och bjöd på MASSA leenden(och en spya på golvet haha), och sen fick man se bilderna i hans dator, och dom blev super bra! Ska bli kul att kolla på dom sen när jag får min kod så man kan se dom på hans hemsida tror jag det var!

Sen var Conny ledig idag så vi har planerat matsedel för 4 veckor nu, och imorgon ska han ha möte på jobbet vid 2, så vi åker och handlar innan det!
Skönt att ha massa mat i kyl och frys tycker jag..ska köpa massa morötter och sånt snacksvänligt istället för godis och så! Nu är det slut på sånt, och fredag klockan 3 regeln hålls bra hittills! ;)

Inatt chockade Ellie oss med att sova HELA natten utan att vakna, hon somnade 21.30 och sov ända till 6.30, och då höll mina tuttar på att sprängas vill jag lova , haha! Hostade och så med flit för att hon skulle vakna och vilja amma!
Kan vara för att jag gav henne 100ml ersättning+amning innan hon somnade igår , så vi körde på det idag också!
Så nu somnade hon precis efter ersättning och amning, så får vi se om hon sover hela natten igen! Håller tummarna för det, för det var riktigt skönt att få sova en hel natt.. Det har jag inte gjort på 6 mån ca.. i slutet av graviditeten sov jag väldigt dåligt och vaknade stup i kvarten av att man antingen var kissnödig eller att hon levde rövare i magen!

ja , så imorgon blir det storhandling på schemat, och en promenad efter det! Sen åker Conny på möte och jag hämtar grabbarna och fixar mat, sen kommer han hem och maten är serverad, vilken hemmafru man är ;)

Nu är jag sötsugen så in i ......... så jag ska göra en kopp te och lindra suget;)

Puss&Kram


Kommentarer
Elin

Bra jobbat med fre kl 3- regeln! Men... Var du inte på donken i måndags? Fusk ;) skönt att hon sover!

2012-04-18 @ 23:00:19
URL: http://norbergskan.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0