Muffins!

Godkväll!

Idag har jag och Ellie åkt över till min mamma och hämtat en påse som jag glömde där sist!
Vi åt lunch och drack cappucino och åt en varsin bulle..

När jag kom hem blev jag sugen på att baka så jag slängde ihop en morotskaka smet och gjorde muffins av den! Blev supersmarrigt!

Sen fick Ellie gröt idag igen och hon ÄLSKAR det, smaskar på skeden och blir sur om jag inte ger henne mera på en gång, gullis!
Hon får bara några skedar åt gången så ökar jag när hon vant sig mera!

Vi åt middag, tandorikyckling med ris, smarrigt värre var det, och sen somnade Ellie en stund så jag passade på att ta ett bad, första gången sen hon föddes haha! Det var superskönt, gjorde kroppspeeling och bara njöt!
Tur att hon har en pappa också, annars blir det svårt att unna sig saker ibland!


Imorgon är det mammagruppen på BVC, kommer inte ihåg vad det var den här gången , men det märker jag imorgon ;)

Min gröt Ellie-fant! <3


Kommentarer
Mikaela

Söt bild! Hon ser lite chockad ut på nåt sätt, haha ;)

2012-04-22 @ 20:04:46
URL: http://miikaelas.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0