Lördagsmys

Conny jobbar hela helgen så idag var jag och Ellie hos min mamma hela dagen!
Det bjöds på nybakade vaniljbullar, cafe latte från deras high tech maskin och massa mys!

Ellie har varit en riktig solstråle heeela dagen , och vi avslutade dagen med ett bad och spädbarnsmassage!
Ellie har sovit sen 19.30 och jag har kollat på en jättemysig dokumentär på svt play som heter född 2010!
Man får följa olika par på deras resa mot förlossning och livet efter!

Nu såhär i efterhand när man själv har varit där och väntat i 9 månader och fött barn , så blir jag faktiskt lite rörd när jag kollar på sånt! Just för att man vet hur det känns själv!
Så mysigt!

Imorgon ska jag åka in till farsta en snabbis och shoppa lite.. Ska in på kappahl och köpa en söt bodysuit från deras märke Newbie som var sjukt söt, så hon kan ha den i sommar!
Sen fick hon presentkort på POP av farmor och farfar i påskägget, så dit in blir det ett besök också! Tråkigt  , jag som inte alls gillar POP och deras ränder ;) I LOVE THEM! <3

Efter det är vi hembjudna till min mamma på middag, så vi ska dit imorgon också!
Min bonuspappa Bosses döttrar Linnea och Victoria kommer också dit med sina pojkvänner tror jag, och så Bosses mamma Gunilla kommer från Hälsingland och hälsar på, så hon får träffa Ellie också! :)

Nu ska jag hoppa in i en dusch och sen krypa i säng!
Sov Gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Every great love starts with a great story♥

Livet med kärleken, Anna - Ellie´s mamma

RSS 2.0